Fisa de post conducator auto - model orientativ

Cadrul legislativ.

Moderators: ragazza_esuberante, crstmol

Post Reply
dmldone
Site Admin
Posts: 5857
Joined: Thu Nov 23, 2006 11:38 am
Location: Tg-Jiu
Contact:

Fisa de post conducator auto - model orientativ

Post by dmldone » Mon Sep 21, 2009 2:41 pm

Conducator Auto

Relaţii ierarhice:
- se subordonează şefului autocoloană sau înlocuitorului;

Sarcini de serviciu:
- respectă cu stricteţe actele normative care reglementează circulaţia pe drumurile publice;
- înainte de a pleca în cursă are obligaţia să verifice starea tehnică a autovehiculului pe care îl conduce;
- efectuează îngrijirea zilnică a autovehiculului;
- nu pleacă în cursă dacă constată defecţiuni / nereguli ale autovehiculului şi îşi anunţă imediat superiorul pentru a se remedia defecţiunile;
- preia foaia de parcurs pentru ziua respectivă şi predă foaia din ziua precedentă completată la toate rubricile (după cum indică formularul), diagrame, bonuri de transport, nota de recepţie, CMR, carnet tir;
- nu circulă fără ca aparatul tahograf / contorul de înregistrare a km-lor să fie în funcţiune;
- menţine starea tehnică corespunzătoare a autovehiculului avut în primire;
- parchează autovehiculul la locul stabilit prin foaia de parcurs, respectând regulile de parcare;
- păstrează certificatul de înmatriculare, licenţa de execuţie şi copia licenţei de transport, precum şi actele maşinii în condiţii corespunzătoare, le prezintă la cerere organelor de control;
- participă la operaţiunile de încărcare şi descărcare a autovehiculului astfel încât încărcătura să fie repartizată uniform – stabil pe platforma autovehiculului, cu respectarea tonajului şi a prescripţiilor de încărcare (schemele de încărcare);
- se preocupă permanent de îmbunătăţirea cunoştinţelor sale profesionale şi legislative în domeniul transporturilor;
- execută operativ şi corect sarcinile de serviciu trasate de superiorii ierarhici, respectând disciplina muncii;
- se comportă civilizat în relaţiile cu clienţii, colegii de serviciu, superiorii ierarhici şi organele de control;
- respectă regulamentul de ordine interioară;
- îndeplineşre orice alte sarcini trasate de conducere;
- comunică imediat şefului direct – telefonic sau prin orice alt mijloc – orice eveniment de circulaţie în care este implicat;
- are obligaţia să nu schimbe poziţia autovehiculului implicat în accident, pănă la sosirea organelor poliţiei şi să asigure păstrarea urmelor la locul accidentului, dacă acesta a avut ca rezultat moartea, vătămarea integrităţii corporale sau a sănătăţii vreunei persoane sau dacă accidentul constituie infracţiune sau s-a produs ca urmare a unei infracţiuni;
- nu are voie să transporte persoane din afara firmei;
- să se prezinte la verificarea medicală atunci când sunt trimişi de firmă;
- formele de predare – primire a mărfurilor, întocmite de gestionar să fie înmânate şoferului (avizul de expeditie, factura), înscrierea în bonul de transport a datelor privitoare la plecarea de la locul de încărcare (ora şi numele persoanei care confirmă);
- şoferul răspunde de integritatea mărfurilor primite spre transport, din momentul primirii şi păna la preluarea acestora de către destinatar;
- şoferul răspunde de orice substituire, diluare, denaturare, avarie a mărfurilor în cursul transportului;
- la primirea mărfurilor spre transport, este obligat să verifice:
a-numărul coletelor, starea ambalajelor şi greutatea expediţiei;
b-natura mărfii (sumar), semnele sau marcajele puse de expeditor, respectarea condiţiilor tehnice de încărcare şi fixare a mărfurilor, sigiliile aplicate de expeditor;
- respectă şi indeplineşte cu stricteţe normele PSI şi protecţia muncii.


Am luat la cunoştinţă, sunt de acord şi mă oblig să respect cele de mai sus
(nume, prenume, semnătură) ______________________




Data
…………………….

Post Reply

Return to “Codul muncii”