Lista de avans chenzinal - model formular
Posted: Fri Nov 14, 2008 9:58 am
LISTĂ DE AVANS CHENZINAL (Cod 14-5-1/d) - formularul in excel este mai jos in mesaj:
1. Serveşte ca:
- document pentru calculul drepturilor băneşti cuvenite salariaţilor ca avansuri chenzinale;
- document pentru reţinerea prin statele de salarii a avansurilor chenzinale plătite;
- document justificativ de înregistrare în contabilitate.
2. Se întocmeşte lunar, pe baza documentelor de evidenţă a muncii, a timpului lucrat efectiv, a certificatelor medicale prezentate şi se semnează pentru confirmarea exactităţii calculelor de persoana care a calculat avansurile chenzinale şi a întocmit lista.
3. Circulă:
- la persoanele autorizate să exercite controlul financiar preventiv şi să aprobe plata (exemplarul 1);
- la casieria unităţii, pentru efectuarea plăţii avansurilor cuvenite (exemplarul 1), după caz;
- la compartimentul financiar-contabil, ca anexă la exemplarul 2 al registrului de casă, pentru înregistrare în contabilitate (exemplarul 1);
- la compartimentul care a întocmit lista de avans pentru a servi la întocmirea statelor de salarii la sfârşitul lunii (exemplarul 2).
4. Se arhivează:
- la compartimentul financiar-contabil, ca anexă la exempl. 2 al registrului de casă (exempl. 1);
- la compartimentul care a întocmit lista de avans chenzinal (exempl. 2).
5. Conţinutul minimal obligatoriu de informaţii al formularului este următorul:
- denumirea unităţii, secţiei, serviciului etc.;
- denumirea formularului; întocmit pentru luna, anul;
- numele şi prenumele; salariul de bază; timpul efectiv: lucrat, concediu medical; avans de plată;
- semnături: conducătorul unităţii, conducătorul compartimentului financiar-contabil, persoana care îl întocmeşte.
1. Serveşte ca:
- document pentru calculul drepturilor băneşti cuvenite salariaţilor ca avansuri chenzinale;
- document pentru reţinerea prin statele de salarii a avansurilor chenzinale plătite;
- document justificativ de înregistrare în contabilitate.
2. Se întocmeşte lunar, pe baza documentelor de evidenţă a muncii, a timpului lucrat efectiv, a certificatelor medicale prezentate şi se semnează pentru confirmarea exactităţii calculelor de persoana care a calculat avansurile chenzinale şi a întocmit lista.
3. Circulă:
- la persoanele autorizate să exercite controlul financiar preventiv şi să aprobe plata (exemplarul 1);
- la casieria unităţii, pentru efectuarea plăţii avansurilor cuvenite (exemplarul 1), după caz;
- la compartimentul financiar-contabil, ca anexă la exemplarul 2 al registrului de casă, pentru înregistrare în contabilitate (exemplarul 1);
- la compartimentul care a întocmit lista de avans pentru a servi la întocmirea statelor de salarii la sfârşitul lunii (exemplarul 2).
4. Se arhivează:
- la compartimentul financiar-contabil, ca anexă la exempl. 2 al registrului de casă (exempl. 1);
- la compartimentul care a întocmit lista de avans chenzinal (exempl. 2).
5. Conţinutul minimal obligatoriu de informaţii al formularului este următorul:
- denumirea unităţii, secţiei, serviciului etc.;
- denumirea formularului; întocmit pentru luna, anul;
- numele şi prenumele; salariul de bază; timpul efectiv: lucrat, concediu medical; avans de plată;
- semnături: conducătorul unităţii, conducătorul compartimentului financiar-contabil, persoana care îl întocmeşte.