Fisa de post agent comercial - model

Cadrul legislativ.

Moderators: ragazza_esuberante, crstmol

Post Reply
dmldone
Site Admin
Posts: 5559
Joined: Thu Nov 23, 2006 11:38 am
Location: Tg-Jiu
Contact:

Fisa de post agent comercial - model

Post by dmldone » Wed Nov 26, 2008 6:59 pm

Denumire loc de munca: Agent Comercial
Atributii principale - are rolul de a asigura prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei.
Departament: Vânzări/Comercial
Subordonare: Directorului de departament
Lic de munca: Sediu social/Punct de lucru

Relaţii funcţionale - cu angajaţii departamentelor marketing, distribuţie şi service, pentru armonizarea fluxului operaţional.


Activităţi principale:
• administrarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi şi de furnizori autohtoni şi străini;
• prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei;
• urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual;
• participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării şi finalizării acestora.

Sarcini şi îndatoriri specifice:
• stabileşte şi participă la întâlnirile cu clienţii şi/sau cu furnizorii;
• întocmeşte documentaţia premergătoare întâlnirilor;
• redactează rapoartele şi procesele-verbale după întâlniri;
• întocmeşte documentele comerciale;
• înregistrează la zi mişcările de stocuri în fişele de magazie şi le predă departamentului contabilitate.

Responsabilităţi ale postului:
• răspunde pentru calitatea aprovizionării clienţilor;
• răspunde de urmărirea încasării sumelor datorate de către clienţi şi de transmiterea documentelor de vânzare;
• este responsabil de întocmirea documentelor de transport-marfă conform normativelor;
• răspunde pentru modul în care se eliberează marfa (doar pe baza documentelor fiscale).

Autoritatea postului:
• participă activ la planificarea şi implementarea strategiei de vânzări;
• asistă directorul comercial la întâlniri şi negocieri;
• urmăreşte derularea şi finalizarea contractelor.

Cerinţe specifice postului (specificaţii):
• studii superioare de specialitate;
• experienţă de minim 2 ani într-un post similar din vânzări;
• capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare cu clienţii, atenţie distributivă, simţ pentru detaliul semnificativ, capacitate rapidă de decizie;
• personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă;
• fără obligaţii personale majore (studii în desfăşurare, probleme personale consumatoare psihic, alte activităţi profesionale paralele etc.);
• cunoştinţe avansate de limba engleză;
• cunoştinţe operare PC (Windows, Microsoft Word şi Excel, Internet);
• permis de conducere categoria B.

Deplasări
• Frecvenţa: des
• Condiţii asigurate: diurnă, cazare, transport

Relaţiile cu alte departamente:
• descrise în Regulamentul de organizare şi funcţionare şi în Regulamentul de ordine interioară

Condiţii de muncă:
- munca este atât de birou, cât şi de teren;
- program normal de lucru, uneori prelungit.

Salarizare: Salariul brut lunar, la care se adaugă sporurile negociate.

Facilităţi:
- telefon mobil,
- maşină de serviciu,
- laptop.

Sancţiunile aplicate pentru nerespectarea sarcinilor de serviciu conform rigorilor prevăzute în fişa de post sunt descrise pe larg în Regulamentul intern (ROI).





S.C. ……………………… Am luat la cunoştinţă,
Director General
……………………………. ………………………………

Data:...................................



via - contacafe_club members

Post Reply

Return to “Codul muncii”