Modele fisa postului - lucrator comercial

Cadrul legislativ.

Moderators: ragazza_esuberante, crstmol

Post Reply
dmldone
Site Admin
Posts: 5568
Joined: Thu Nov 23, 2006 11:38 am
Location: Tg-Jiu
Contact:

Modele fisa postului - lucrator comercial

Post by dmldone » Thu Oct 23, 2008 2:48 pm

FIŞA POSTULUI

Nr.
Crt. CARACTERISTICILE POSTULUI
1. IDENTIFICAREA ŞI DENUMIREA POSTULUI
DENUMIREA POSTULUI Lucrator …………………………
2. INTEGRARE ÎN STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
DIRECŢIA / DEPARTAMENT Comercial-marketing
SUBORDONARE - ESTE SUBORDONAT: Administrator
ARE ÎN SUBORDINE: -
RELAŢII
Funcţionale colaborează cu clienţii şi furnizorii interni ai societăţii, transportatori, distribuitori zonali, importatori, etc., cu banca, precum si cu alte institutii abilitate
De colaborare cu alte compartimente ale societăţii
De reprezentare reprezintă interesele societăţii în limita competenţei acordate de administrator
3. CONDIŢII NECESARE OCUPĂRII POSTULUI
Pregătirea de bază studii medii
Pregătirea de specialitate economic sau tehnic
Experienţa experienţă în vânzări, experienta economic - comerciala
Limbi străine (foarte bine, bine, mediu, satisfăcător) engleza germana franceza
alte limbi engleza – nivel mediu
Abilităţi în utilizarea calculatoarelor cunoştinţe operare PC – nivel mediu
Autorizări speciale necesare
ocupării postului sa nu aiba cazier
Cunoştinţe / abilităţile speciale abilitati de comunicare si in lucrul cu oamenii
4. LIMITE DE AUTORITATE

5. PROGRAM DE LUCRU
Program de lucru
(schimb de zi, 2 sch., 3 sch., flexibil) schimb de zi
Deplasări în afara societăţii
(frecvente/ocazionale) Ocazionale
6. MENŢIUNI SPECIALE
Restricţii relative la vârsta;
starea de sănătate -
7. ATRIBUŢIILE ŞI SARCINILE POSTULUI
1) raspunde de evidenta contabila, financiara si de gestiune din societate. pe baza reglementarilor in vigoare in domeniile financiar,contabil si de gestiune
2) elaboreaza fisa postului pentru personalul ce va fi angajat impreuna cu sefii compartimentelor;
3) raspunde de arhivarea documentelor:asigura pastrarea in arhiva proprie , timp de 10(zece)ani a tuturor registrelor de contabilitate si a documentelor justificative ce stau la baza inregistrarilor in contabilitate cu exceptia statelor de salarii ce se pastreaza timp de 50(cincizeci) ani,
4) asigura respectarea normelor emise de Ministerul Finantelor cu privire la intocmirea si utilizarea documentelor justificative pentru toate operatiunile patrimoniale si inregistrarea lor in contabilitate in perioada la care se refera ;
5) semneaza documentele contabile de cumparare ale societatii in conformitate cu prevederile Legii 82/1991,cu modificarile si completarile ulterioare;
6 )raspunde de relatia cu clientii societatii, de incasarile si platile necesare bunei functionari a societatii comunicand ori de cate ori i se solicita de catre asociati , evidente legate de situatii legate de evolutia strategiei de dezvoltare a firmei ,
7) prospecteaza piata cautand sa atraga noi clienti , tine cont de oferta concurentei pe care trebuie permanent sa o aduca la cunostinta asociatilor , are drept de semnatura pe documentele justificative si in banca ,
9) transmite compartimentului de contabilitate lunar, toate informatiile necesare stabilirii corecte a drepturilor salariale ale personalului si completarea corecta in R.G.E.S.potrivit HG 290/04.03.2004 si a art.34 din C.M. si pentru intocmirea raportarilor lunare.
10) efectueaza operatiuni de incasari si plati (prin casirie sau prin virament) , asigura virarea incasarilor in contul si banca societatii , iar extrasele lunar se transmit la compartimentul de contabilitate
11 organizeaza si asigura exercitarea controlului financiar preventiv conform prevederilor legale in viguare;
12) organizeaza inventarierea patrimoniului conform prevederilor legale in vigoare;
13) raspunde de inregistrareasi miscarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar, precum si de casarea acestora cu toate actiunile conexe(dezmembrare,valorificare,etc.)
14) formuleaza pentru uzul asociatilor observatii si propuneri de naturalegislativa,metodologica,procedurala sau organizatorica.
15) examineaza legalitatea,regularitatea si conformitatea operatiunilor,identifica risipa si gestiunea defectuasa si fraudele,iar pe aceste baze,propune masuri pentru recuperarea pagubelor si sanctionarea celor vinovati,dupa caz.
16) respecta normele de protectia muncii si de sanatate potrivit reglementarilor in vigoare avand grija ca si angajatii societatii sa o faca;
17) respecta Regulamentul de Ordine Interioara si Regulamentul de Functionare al societatii,aducandu-l si la cunostinta personalului din subordine,
18) raspunde de intocmirea corecta a sarcinilor conform fisei postului;
19) pastreaza confidentialitatea datelor la care are acces;
20) rezolva si alte sarcini care cad in sfera sa de activitate , trasate de asociati sau colaboratori angajati ai societatii,
21) reprezinta societatea pe plan local (jud _____) , in relatia cu institutii publice locale si cu terti;
22) actualizarea atributiilor se va face functie de modificarile organizatorice legislative care apar ,
23) emite decizii cu privire la buna desfasurare a activitatii din unitate

Administrator, __________

Am luat al cunostinta
Titular post:
_________________________

Post Reply

Return to “Codul muncii”